About Me

Foto saya
Disebalik kejadian ada cerita.. Disebalik Cerita ada Aku... disebalik aku ada sebuah kisah...Kisah aku mungkin tak seronok macam orang lain... tapi ada aku kisah.. hehe...

** 4*12*2009**


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Dah lama tak nulis kat sini...
Rindu laa jugak..
Sekarang nie musim hujan.. kalau sini musim hujan... kawasan yang rendah mesti laa banjir, kat sini risiko banjir tak der.. tanah runtuh je laa ada... aper kes aku citer pasal cuaca kan... hehe
sebenar nyer cuaca nie mempengaruhi hidup aku sekarang nie... selain kena kuar bajet beli payung baru (membazir je kan) cuaca nie laa jugak kacau rutin aku untuk pi jogging petang2x..
dekat 2 minggu laa jugak aku tak pi jogging
naik berat badan aku.... kolestrol pun bertambah laa gamak nyer, idak dibakarkan..
Hari nie mood aku tak baper nak ok.. tu yang wat blog..
ada jugak tempat nak diluahkan...
aku pun tak tahu punca nyer aper...
sementara je kot mood aku nie... mengada2x jek lebih kot..

1 Pemilik Stuken:

ainz berkata...

cute nye blog ni..truskan menulis,yek! ;)